Post by mosrawenpejen on Feb 5, 2022 9:22:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Strike ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Strike IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch alla ▞▞▞
▞▞▞ Block Strike 2022 version ▞▞▞
Jag fick reda på att butiken är borttagen Jag var riktigt arg för att jag tillbringade en timme med att mala pengar. Vapnet är också dyrt Jag har precis köpt tec-9 och allt är svårt att få pengar borta. Snälla, jag ber dig att fixa det här problemet
Jag gillar spelet, rättvis grafik och gameplay men det är OMÖJLIGT att få sällsynta skinn utan att spendera dina pengar det är lite frustrerande, snälla gör ett fall där du kan få sällsynta skinn genom att titta på en video
Bra spel, men det finns en annons där man bokstavligen inte kan bryta sig. JAG HATAR DETTA
Kul
jag älskar det här spelet
Jävla skit spel
Det är bra men varje gång jag slår en spelare i huvudet så dödar det inte dem
Något är fel med det här spelet🤦 När jag går i en match av vilket läge som helst, det börjar släpa och sedan säger det "fusk upptäckt" Det låter mig inte spela någonting. Allt jag gjorde är att bara gå med i en match och sedan låter den mig inte röra mig, då står det "fusk upptäckt" Snälla fixa detta. Jag fuskar inte ens.
Ok, jag har spelat det här spelet i flera år nu och jag är på lvl53! Så dags för en recension wow detta spel är ett av de roligaste spelen jag någonsin har så jag föreslår det här 👌
Den nya uppdateringen vi kan inte spela dödskörningen på grund av buggen att när du dör kommer du aldrig att återuppstå igen block strike är det bästa spelet i min surfplatta men nu är det värst ledsen, snälla fixa det
Det är för fan bara en kopia på CS
jag älskar det här spelet. det enda problemet var. spelet när du släpar efter kommer spelet att sparka utan anledning. jag har lite anknytning. det kommer att sparka mig redan pls kan du fixa det jag älskar det här spelet
Det som händer i spelet efter den senaste uppdateringen när jag spelar en match blir jag kopplad från matchen och säger att det är ett fel. Fk pågår. Snälla lös problemet att det är så irriterande. Alltid jag spelar blir jag kopplad från matchen. Jag kollade också mitt nätverk, det är bra det här spelet suger. Vänligen lös det här problemet
Kan vi inte bara köpa silver för 1 stycke guld som 100 silver för ett guld, det är ganska orättvist att du måste spela många spel för att köpa vapen, men det är ändå ett fantastiskt spel med cool FPS.
Jag vägrar ens att spela det på grund av att det vill "hantera telefonsamtal" och vill ha min plats? Varför behöver du sånt? Jag förstår mikrofon och filer men det där? Jag ger inte mitt telefonnummer till slumpmässiga personer. Ta bort detta och jag kanske spelar det och ändrar min recension.
Jag tror att de måste vara fler spellägesalternativ eftersom jag och och andra spelare runt om i världen är typ trötta på att behöva spela samma spelläge om och om igen. till exempel kan du lägga till i ett nytt läge. det här är en av mina idéer. Du kan lägga till ett kungligt stridsläge som de flesta spelare som jag kommer att älska. Signerad: God Of Green
MER BANOR
Det här spelet var väldigt bra, men under en tid har jag fasat så mycket eftersläpning varje spelare som teleporterar runt mig och får en kick från servern varannan till var tredje minut, det är förmodligen en bugg eftersom min ping är samma som vanligt men jag fasar aldrig detta, pls fixa det här problemet
Detta är bug strike inte block strike det finns så många dåliga buggar fixa dem alla
När du avslutar en match får du en annons varje gång. Huvudskott med vilken krypskytt som helst dödar inte insta. Du kan bli skjuten genom vissa föremål med vissa vapen. Pistol kan slå full auto Det är så mycket fel med det här spelet
Block Strike Aksi tyw
Ascool
Jag var ett gammalt fan av det här spelet men ända sedan en viss uppdatering som förändrade helheten har det uppstått en hel del problem först de saknade knapparna som att du inte ens kan lämna en server eftersom utgångsknappen saknades, andra fördröjningen varje gång jag ansluter till en server mitt mål kommer att släpa och sedan fryser spelet och sparkar mig ut från servern.
Jag älskar det här spelet, det är perfekt på alla sätt och nej, jag är inte en bot det här spelet är ett spel från min barndom tack också snälla gör det så att du kan köpa vapen för jag har så mycket silver och jag vill inte slösa bort det på att skaffa skinn till vapen jag inte har
Det är som en global counter strike offensiv
Spelet verkade roligt och lekfullt tills felet kom. Av någon anledning visar den mig inte högerknapparna. Jag försökte ta bort spelet och installera om det, det fungerade inte. Jag försökte starta om min surfplatta, det fungerade inte. Vänligen fixa detta fel om jag någonsin vill spela igen. Snälla du.
Efter uppdateringen står det fel 41513 och startar inte. Jag ger bara två stjärnor på grund av anledningen som nämns ovan. Jag vet att spelet är fantastiskt, så snälla fixa det.
Det här spelet är värt att behålla på din telefon, men bara om skadorna registreras ordentligt, jag slår så många gånger, fienden med huvudskott men de dör inte, så spelet är inte värt att spela om du inte är det en iOS-användare. Åtgärda det här problemet så återkommer jag med 5 stjärnor.
Ggg
Fattar ingenting
Jag tror att utvecklarna tog bort min recension när jag sa att jag inte kan ansluta till mitt konto :/
Gg
Gör mig till admin och ill ge gratis bobux
Block Strike Akcija rpj
Block Strike Acción dtr
Block Strike Acción dtr
Jag gillar inte uppdateringen 6.01 eftersom kontrollerna är svårare att spela och den släpar efter i den nya uppdateringen (jag hade ingen fördröjning i den 5:e versionen). Det är svårare att spela i zombie-mod eftersom jag känner de nya detaljerna i kartorna fick färre dödsfall från zombies och spelare, men menyn och hitta-servern var trevlig detalj. Jag satte den till 3 stjärnor (jag hade 5 stjärnor i kursen tidigare. Så nu förlorade den 2 stjärnor
så coolt spel du har så o o o o du är proffs du hev ... jag älskar dig spel ok 1 like = 10000 like sorry slut gud du har coolt spel
Ok, det här spelet är så coolt men zombieöverlevande är bara en bugg i kartor. Vi startar om och går in i huset och jag ser något fel i dörren som aldrig stänger. Vänligen fixa bugg i spelet
Har spelat sedan 2018 och ska säga det men det här spelet har sett bättre dagar. Jag saknar fortfarande den gamla kontorskartan för zombies överlevnad och allt annat som har tagits bort! Jag gillade inte riktigt knivarnas nya animation heller och alla andra animationer för vapen under det senaste året. Fall från 2018 var perfekta och rättvisa! Det hade till och med ett fall att titta på annonser för 2+ guld eller låga skinn. Nu är ärenden absolut skräp! Jag spenderade massor av guld på dyra fodral och får inget annat än grundläggande kvalitet. Och gratisfodralet är borta!
ganska bra spel faktiskt, även om vissa buggar och sårbarheter som buffertspill i spelchattarna och även sårbarheter på klientsidan som kan behöva fixas, samt några sårbarheter som måste ses upp för i samband med att spela med andra spelare. överlag är ett roligt och fantastiskt spel. fixa bara dessa få buggar och lägg till några patchar för dessa vulns och ditt bästa. överlag roligt och fantastiskt spel. säkerhet gjord av Cr7pt0
Jag gillar verkligen det här spelet men det har många saker kopierade som CSGO. Men det är ändå ett trevligt spel med många spelalternativ att välja mellan. Men utvecklarna kan också lägga till några extra scopes. Sammantaget rekommenderar jag dig att spela detta.
jag gillar det men det är så irriterande att det finns så många hackare att det är otroligt varje gång jag befinner mig i mordmysteriet när jag knivhugger eller skjuter folk de dör inte jag dör slumpmässigt i olika matcher dess glitch bara snälla fixa det här spelet det är riktigt bra också åh och priserna för vapnen är för höga jag kan inte ens få pengar för att köpa nya
Grafiken är mycket bra detaljerna är bra lägga till fler spellägen och knivar
Min recension är bara fyra stjärnor eftersom du behöver lägga till öppen mikrofon eftersom det är roligt att spela med öppen mikrofon. Vänligen utvecklare. EDIT: varför sparkar servern mig ut när jag spelar i en match, fixa den här utvecklaren.
bra spel. Men jag HATAR hur belöningssystemet fungerar. Jag fick 53 mynt ungefär 60 exp efter att ha spelat i en timme. som rly??? det är allt jag får på en timme?? jag blir dödad och vinner ibland och det är vad jag får??!! plz fixa detta, det är väldigt svårt och ibland får jag INGENTING alls, det stämmer. INGENTING plz PLZ öka mängden belöningar efter en match
Det här spelet är riktigt bra, det finns inte många problem, bara ett fåtal, men ibland i zombieöverlevnad någon gång när du blir skjuten som en zombie kommer spelet bara att sparka ut dig, lite irriterande men inte så mycket problem, en annan är att den senaste uppdateringen du ändrade sladdkartan till att ha barriärer gillade det inte så mycket men jag kände inte att du fortfarande kunde fotografera möbler, men då var den senaste uppdateringen bara värre, kan du inte fotografera möbler längre? Vänligen ta tillbaka den gamla sladdkartan!
No Humanity - The Hardest Game Παιχνίδια arcade dau
Varför jag alltid får kick när jag spelar. Fixa ditt spel dude. När jag vill få gratis guld tittar jag på en annons men den gav mig ingenting. Den här spelskaparen vill bara bli rik. Trasigt vilt måste vara i papperskorgen. Ladda inte ner det här spelet. Det slösar bort din tid. Jag kanske borde spela minecraft och CS:GO tillbaka. Om du fixar ditt spel och alla kan spela det lugnt kommer jag att betygsätta 5 stjärnor.
Jag gillar verkligen det här spelet eftersom varje gång jag spelar Rött ljus Grönt ljus var det så bra också att det finns hål som du måste hoppa över och avsluta linjen när det inte finns några spelare kvar och det bara är du du vann men när det inte finns några spelare och du är död det betyder att det är oavgjort jag hoppas att du gillade det för jag gillar det också vad du än betygsätter det, berätta för andra vad du tycker om det🚦🏁
Det finns kostymkarta också jag gillar den kartan
BRO varje gång jag går med i en SERVER jag spelade OCH SEDAN sparkar den ut mig VAD HECK? Jag spelade det här spelet från typ 2018
skadan är typ 50 vad fan